مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-18سياسي

هزینه حج تمتع 99 در دو قسط دریافت می شود


در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، بر انجام رهنمودهای مقام معظم رهبری به کارگزاران حج تأکید و اعلام شد که هزینه حج سال آینده در دو قسط دریافت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حضور باشکوه مردم ایران اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن ستود.

حضور حماسی مردم در 22 بهمن انقلاب اسلامی را در برابر توطئه دشمنان واکسینه کرد وی گفت: مردم سلحشور کشورمان همزمان با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و در پاسداشت رشادت های شهدای مقاومت با حضورحماسی خود در روز22 بهمن، پاسخ محکمی به دشمنان دادند و بار دیگر انقلاب اسلامی در برابر توطئه دشمنان واکسینه شد.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین باتوجه به نزدیک شدن روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم خواست همچون روز 22 بهمن باردیگر برای کشورمان افتخار دیگری را به ثبت برسانند.

14 مطالبه رهبری از کارگزاران حج بررسی شد در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید حسین رکن الدینی معاون فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری از کارگروه پیگیری مطالبات رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با کارگزارن حج گزارشی ارائه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه حج تمتع 99 در دو قسط دریافت می شود

هزینه حج تمتع 99 در دو قسط دریافت می شود