مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:402020-02-18سياسي

هزینه حج آینده در دو قسط دریافت می شود


رییس سازمان حج و زیارت، با اعلام اینکه هزینه قطعی حج آینده به زودی اعلام خواهد شد، از دریافت این هزینه در دو قسط خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، برانجام رهنمودهای مقام معظم رهبری به کارگزاران حج از جمله حضورحداکثری حجاج ایرانی درنمازجماعت مسجد الحرام و مسجدالنبی تاکید واعلام شد که هزینه حج امسال در دو قسط دریافت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حضور باشکوه مردم ایران اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن ستود.

وی گفت: مردم سلحشور کشورمان همزمان با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و در پاسداشت رشادت های شهدای مقاومت با حضورحماسی خود در روز22 بهمن، پاسخ محکمی به دشمنان دادند و باردیگر انقلاب اسلامی در برابر توطئه دشمنان واکسینه شد.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین باتوجه به نزدیک شدن روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از مردم خواست همچون روز 22 بهمن باردیگر برای کشورمان افتخار دیگری را به ثبت برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه حج آینده در دو قسط دریافت می شود

هزینه حج آینده در دو قسط دریافت می شود