مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 08:562020-02-18سياسي

ساری در تب و تاب انتخابات/ همه جای شهر رنگ انتخابات گرفت+ فیلم


سرویس سیاسیشب های تبلیغاتی پرشور تر از روزهاست؛ هوا سرد، ترافیک آزار دهنده و محدودیت های ترافیکی برای کاهش ازدحام جمعیت در نقاط مرکزی شهر دل و دماغی برای بررسی میدانی وضعیت شور و نشاط انتخاباتی نمی گذارد اما اینها بهانه ای برای از زیر کار در رفتن است، خبرنگار باید وسط میدان باشد، سختی ها با کار رسانه عجین شده است.

  در سرمای هوا حداقل یک لیتر بنزین باید سوزانده شود تا چراغ سبز سوخت سی ان جی ماشین روشن شود، بخاری ماشین هم نیاز به گرم شدن آب رادیاتور دارد، قطرات به جامانده از باران به سختی و با استحکاک چند باره برف پاکن کنار می روند تا دید کافی برای عبور از خیابان ایجاد شود.

*بسیاری از اطلاعات و اخبار در فضای مجازی و تحلیل ها دست به دست می شود، این پیشنهاد خانمی بود که می گفت می شود شناخت از کاندیداها را در مطالب پشت سر هم فضای مجازی به دست آورد.

  *یک میدان مانده به مرکز شهر ساری با ترافیک شدید مواجه شدیم، با تاخیر بسیار طولانی به مرکز شهر رسیدیم، محدودیت های ترافیکی ایجاد شده اجازه عبور برای رسیدن به محل تجمعات مردمی را نداده و کارت خبرنگاری هم نتوانست حاشیه امن تردد از مانع ایجاد شده پلیس راهور را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساری در تب و تاب انتخابات/ همه جای شهر رنگ انتخابات گرفت+ فیلم

ساری در تب و تاب انتخابات/ همه جای شهر رنگ انتخابات گرفت+ فیلم