مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 09:272020-02-18اقتصادي

70 میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه های آبخیزداری دامغان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، علی اصغر مجد ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های اجراشده آبخیزداری دامغان به اتفاق رییس و جمعی از کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ضمن بیان اینکه 70 میلیارد ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی صرف اجرای پروژه های آبخیزداری شهرستان شده است، ابراز داشت: این پروژه ها در چهار حوزه آبخیز اگره، آستانه، شورآب و کلاته به مرحله اجرا درآمدند.

وی ضمن بیان اینکه اجرای پروژه های آبخیزداری ایجاد اشتغال را به دنبال دارد، افزود: این طرح ها نقشی مهم و زیرساختی برای حفظ آب وخاک و همچنین زمینه سازی سرمایه گذاری و رونق کسب وکار برای منطقه فراهم می کند.

فرماندار دامغان بابیان اینکه عملیات اجرایی پروژه های آبخیزداری حوزه کلاته پایان یافته است، ابراز داشت: آبخیزداری در حوزه های اگره با حجم پنج هزار و 930 مترمکعب و پیشرفت فیزیکی بیش از 40 درصد، حوزه آبخیز شورآب با حجم عملیات دو هزار و 200 مترمکعب و پیشرفت فیزیکی 60 درصد و حوزه آبخیز آستانه با حجم عملیات چهار هزار و 200 مترمکعب و پیشرفت فیزیکی 35 درصد در حال اجرا است.

مجد بابیان اینکه پروژه های آبخیزداری یکی از مؤثرترین روش ها برای مدیریت صحیح منابع آب وخاک محسوب می شود، در ادامه تصریح کرد: اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوان داری در حوزه کلاته در شمال دامغان با حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه های آبخیزداری دامغان شد

70 میلیارد ریال اعتبار صرف پروژه های آبخیزداری دامغان شد