مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-18سياسي

هزینه «حج» آینده در دو قسط دریافت می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، برانجام رهنمودهای مقام معظم رهبری به کارگزاران حج از جمله حضورحداکثری حجاج ایرانی درنمازجماعت مسجد الحرام و مسجدالنبی تاکید واعلام .

- رییس سازمان حج و زیارت، با اعلام اینکه هزینه قطعی حج آینده به زودی اعلام خواهد شد، از دریافت این هزینه در دو قسط خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، برانجام رهنمودهای مقام معظم رهبری به کارگزاران حج از جمله حضورحداکثری حجاج ایرانی درنمازجماعت مسجد الحرام و مسجدالنبی تاکید واعلام شد که هزینه حج امسال در دو قسط دریافت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، حضور باشکوه مردم ایران اسلامی را در راهپیمایی 22 بهمن ستود.

وی گفت: مردم سلحشور کشورمان همزمان با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و در پاسداشت رشادت های شهدای مقاومت با حضورحماسی خود در روز22 بهمن، پاسخ محکمی به دشمنان دادند و باردیگر انقلاب اسلامی در برابر توطئه دشمنان واکسینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه «حج» آینده در دو قسط دریافت می شود

هزینه «حج» آینده در دو قسط دریافت می شود