مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 10:202020-02-18سياسي

حضور کم رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم ها می شود


حضور کم رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم ها می شود و مردم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

- ایسنا/قم مرجع تقلید شیعیان گفت: حضور کم رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم ها می شود و مردم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی امروز 29 بهمن ماه در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در انتخابات روز دوم اسفند ماه عنوان کرد: امروز برخی از گرفتاری ها غوغا می کند، بنابراین اگر درباره انتخابات چیزی می گوییم به این معنا نیست که چشم مان را بر حقایق بسته ایم.

این مرجع تقلید شیعیان افزود: ما به خوبی می دانیم مردم در فشار شدید هستند و با مشکلاتی چون گرانی اجناس و نبودن کسب و کار و گرفتاری در ازدواج جوانان و محدودیت در تامین مسکن روبرو هستند.

وی تصریح کرد: ما می گوییم در این شرایط باید انسان، عقل اش را حاکم کند چرا که حضور کم رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم ها می شود و مردم باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

آیت الله ناصر مکارم شیرازی بیان کرد: اگر این انتخابات، پرشور برگزار شود، آمریکایی ها ناراحت و مایوس می شوند اما هر چه کم رنگ تر برگزار شود، آنان تحریم و فشارهای خود را افزایش می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کم رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم ها می شود

حضور کم رنگ مردم در انتخابات، موجب خوشحالی دشمن و افزایش فشار و تحریم ها می شود