مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-18سياسي

کاشان ضعف فرهنگ ترافیکی دارد


علی اکبر مرتضایی روز سه شنبه در همایش بانوان فرهنگ یار ترافیک کاشان بیان کرد: فرهنگ ترافیکی به طور معمول نشان دهنده بسیاری از مسایل فرهنگی یک جامعه است و این مهم در بسیاری کشورها جا افتاده که در کشور ما هم باید این اتفاق بیافتد.

وی افزود: با تاسف در کاشان هم چنین ضعفی وجود دارد و البته خیلی خوشحال هستیم که این مهم در شهرستان فرهنگ سازی می شود و امیدواریم بتوانیم نتیجه های آن را به صورت مستقیم در سلامت و امنیت خانواده ها شاهد باشیم.

فرماندار ویژه کاشان با تاکید بر اهمیت بالای خودمدیریتی در راستای سلامت فردی و خانوادگی تاکید کرد: بانوان که با نقش های مختلف نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می دهند، می توانند این نکته مهم را به پدران، همسران و فرزندان خود منتقل کنند که نظارت آنها از هر ابلاغ قانون و سخنرانی مهم تر و اثرگذارتر است.

وی اضافه کرد: نقش آموزش همواره مهم بوده است و امیدواریم در سایه آموزش و اجرای قانون شهری امن داشته و دیگر صحنه های دلخراش جان باختن هموطنان که دل هر انسانی را به درد می آورد، شاهد نباشیم.

مرتضایی تشریح کرد: برای اجرای هر سیاست خوبی نیاز به فرهنگ سازی داریم و اگر کار را به مردم بسپاریم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت که این مهم البته در شهرستان کاشان نمود داشته و در بخش های گوناگون نتیجه داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان ضعف فرهنگ ترافیکی دارد

کاشان ضعف فرهنگ ترافیکی دارد