مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:102020-02-18اقتصادي

اجرای نقشه راه صنعت گوهر سنگ از سال 99


رییس هیات عامل ایمیدرو از اجرای نقشه راه صنعت گوهر سنگ از سال 99 خبر داد و گفت: اسفند امسال گردهمایی واکاوی چالش ها و راهکارهای توسعه هنر صنعت گوهر سنگ ها برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، خداداد غریب پور امروز در جلسه رفع چالش های فرآروی توسعه صنعت گوهر سنگ ضمن بیان این مطلب گفت: استقبال ذینفعان و تصمیم گیرندگان برای همراهی با ایمیدرو جهت رفع مشکلات پیش روی این صنعت، جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: بسیار خوشحالیم که این اقدام از سوی همکاران و تشکل ها جدی گرفته شده و بدون شک می توانیم با برگزاری چنین نشست هایی، مشکلات صنعت را به حداقل برسانیم.

نقشه راه گوهر سنگ برای 2 دوره زمانی رییس هیأت عامل ایمیدرو با اشاره به نقشه راه صنعت گوهر سنگ، گفت: در استراتژی های تدوین شده، ضرورت های این حوزه شامل تشکیل بازارچه، صادرات، مرکز آموزشی، ریسک ها، تجهیز معادن، استانداردهای آموزشی، ارتباطات، ذینفعان، تسهیلات و غیره برای تعیین نقشه راه، نهایی می شود.

وی ادامه داد: نقشه راه صنعت گوهر سنگ برای 2 دوره زمانی (1399 تا 1405 و 1405 تا 1410) تدوین می شود و در دوره نخست، اصلاح ساختار کلان صنعت، توسعه زیرساخت ها و بهبود فضای کسب و کار، توسعه منابع تأمین سنگ خام و توسعه مدیریت و منابع انسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای نقشه راه صنعت گوهر سنگ از سال 99

اجرای نقشه راه صنعت گوهر سنگ از سال 99