مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:302020-02-18ورزشي

برگزاری مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی


مسابقات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان رضوی مسابقات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام برگزار می شود.

پس از برگزاری مسابقات بدنسازی پرورش اندام در شهرستان های خراسان رضوی و مشخص شدن برترین ها و همچنین تقویم برگزاری مسابقات سالانه هیأت و انتخابی تیم استان جهت حضور در رقابت های قهرمانی کشور در استان هرمزگان، مسابقات قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی در بخش فیزیک، فیزیک ماسکولار، بادی کلاسیک ، فیزیک کلاسیک و پرورش اندام روز 4 اسفندماه برگزار می شود.

با توجه به ایام برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ممنوعیت برگزاری هرگونه مسابقات و فعالیت های ورزشی تا تاریخ 4 اسفندماه به دستور فرمانداری شهر مشهد این مسابقات ظرف یک روز با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و فاصله زمانی باقی مانده برگزار خواهدشد و ورزشکاران جهت شرکت در این رقابت ها باید روز 3 اسفند در وزن کشی حاضر شوند.

مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه ‎های خراسان رضوی در سالن شهید حاتمی مشهد برگزار خواهدشد و وزن کشی رقابت ها نیز یک روز پیش از آغاز مسابقات، سوم اسفندما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی

برگزاری مسابقات پرورش اندام و فیزیک قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی