مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 11:402020-02-18سياسي

کاندیدایی که وعده خارج از حیطه اختیار می دهد، اصلح نیست


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان کرمانشاه گفت: با رصد تبلیغات کاندیداها و وعده هایی که می دهند، می توان کاندیدای اصلح را شناخت.

- امیرمحمد کولانی در گفت و گو با ایسنا، انتخابات را عامل ثبیت نظام سیاسی حاکم بر کشورهای دمکراتیک دانست و اظهارکرد: در همه نظام های مردم سالار و دمکراتیک دنیا، شرکت مردم در انتخابات مشروعیت بخشیدن به این نظام ها محسوب می شود.

وی به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 و حاکم شدن نظام دمکراتیک و مردم سالار در ایران اشاره کرد و گفت: از زمان انقلاب تاکنون حضور مردم در انتخابات یک پشتوانه سیاسی برای نظام و سیاسیون ما در مذاکرات و مسائل بین المللی بوده تا از حقوق مردم کشورمان دفاع کنند.

دبیرجامعه اسلامی دانشجویان کرمانشاه تصریح کرد: شرکت مردم در انتخابات ایجاد شور و نشاط در جامعه و افزایش اعتماد مردم به ساختار سیاسی کشور را به دنبال دارد، به این شکل که مردم امیدوار می شوند که می توانند در آینده سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود تاثیرگذار باشند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات و انتخاب درست می تواند بسیاری از مشکلات را از سر راه کشور بردارد، عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک نهاد قانونگدار و نظارتی نقش بسیار مهمی در کنترل اوضاع و بهبود شرایط کشور دارد، بنابراین انتخاب کاندیداهای اصلح می تواند در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیدایی که وعده خارج از حیطه اختیار می دهد، اصلح نیست

کاندیدایی که وعده خارج از حیطه اختیار می دهد، اصلح نیست