مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-18سياسي

انتقاد شدید امام جمعه گرمسار از عملکرد برخی مدیران در استان سمنان


امام جمعه گرمسار با انتقاد شدید از برخی مدیران استانی گفت: مدیران بدانند اجازه ندارند با عدم پاسخگویی و تعطیلی پروژه های شهرستان، - حق مردم گرمسار را ضایع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید علیرضا آرامی ظهر سه شنبه در جمع مردم گرمسار با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازبرخی مدیران شهرستان به عدم پاسخگویی مدیران استانی و تعطیلی برخی پروژه ها، خطاب به استاندار سمنان و مدیران استانی اظهار داشت: تمام مسئولان در هر بخشی باید بدانند که از این به بعد نمی توانند حقی از مردم گرمسار ضایع کنند و قطعاً در هر شرایطی مسئولان استانی باید پاسخگوی مدیران شهرستانی باشند.

وی بابیان اینکه هر شخصی در آینده نماینده این شهرستان باشد مدیران باید وی را همراهی کنند، تصریح کرد: با مشاهده کوچک ترین خطایی از سوی مدیران استانی قطعاً در مقابل آن ها ایستادگی خواهم کرد و اجازه ضایع شدن حق مردم این شهرستان توسط مدیران استانی را نخواهم داد.

حمایت از کارگر مصداق بارزی از تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است امام جمعه گرمسار با اشاره به اینکه استاندار سمنان همواره در اجرای پروژه های این شهرستان مسئولان را همراهی کرده است، بیان کرد: پیگیری این امر مهم و کوتاهی برخی مدیران استانی را از استاندار سمنان خواستاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید امام جمعه گرمسار از عملکرد برخی مدیران در استان سمنان

انتقاد شدید امام جمعه گرمسار از عملکرد برخی مدیران در استان سمنان