مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:352020-02-18بين الملل

تلاش اتحادیه اروپا برای ممانعت از نشر نفرت پراکنی


یکی از مقامات ارشد اتحادیه اروپا در امور سیاست گذاری دیجیتال هشدار داد شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات در صورتی که اقدامات مناسبی را در راستای متوقف کردن ارائه اطلاعات نادرست و سخنرانی های نفرت پراکن انجام ندهند با قوانین و مجازات های سخت تر در اروپا رو به رو می شوند.

- یکی از مقامات ارشد اتحادیه اروپا در امور سیاست گذاری دیجیتال هشدار داد شرکت های بزرگ فناوری اطلاعات در صورتی که اقدامات مناسبی را در راستای متوقف کردن ارائه اطلاعات نادرست و سخنرانی های نفرت پراکن انجام ندهند با قوانین و مجازات های سخت تر در اروپا رو به رو می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، تیری برتون، کمیسیونر صنایع اتحادیه اروپا پس از گفتگو با مدیر فیسبوک به خبرنگاران گفت: اگر تمامی پلت فورم های اجرایی در قاره اروپا با توجه به آن چه که مطرح شده رعایت نشوند ما مجبور می شویم تا به یک روش سخت تر وارد عمل شویم.

وی همچنین هشدار داد که قوانین جدید تا پایان سال جاری میلادی احتمالا بر شرکت های بزرگ فناوری سخت تر هم خواهد شد.

این مقام ارشد اتحادیه اروپا ادامه داد: این قوانین جدید برای مواردی از جمله سوءاستفاده و صحبت های نفرت پراکنانه الزام آور هستند به ویژه زمانی که باعث می شوند تا مفاهیم کاملا غیر قانونی به صورت گسترده علیه شهروندان ما استفاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش اتحادیه اروپا برای ممانعت از نشر نفرت پراکنی

تلاش اتحادیه اروپا برای ممانعت از نشر نفرت پراکنی