مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 12:402020-02-18دانش

مرکز رشد جامع و سایت کارخانه ای داخل دانشگاه ایجاد می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی این است که افراد کارآفرین و خلاق را برای حیطه های مختلف تربیت کنیم، - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی این است که افراد کارآفرین و خلاق را برای حیطه های مختلف تربیت کنیم، گفت: مرکز رشد جامع و سایت کارخانه ای داخل دانشگاه راه اندازی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کوهپایه زاده ضمن گرامیداشت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی اظهار کرد: یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی، تربیت افراد کارآفرین و خلاق در حیطه های مختلف است.

وی افزود: با توجه به شعار اقصاد مقاومتی در چند سال اخیر و در راستای سیاست های کشور، تفکر کارآفرینی، خلق ارزش و ثروت در دانشگاه ایران آغاز شده است و استقلال و خودکفایی در حوزه سلامت به عنوان یک هدف استراتژیک دانشگاه مطرح است.

توجه به اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و تولید محصولات عرصه سلامت باید در بخش های آموزشی، دانشجویی، اساتید و کارکنان انجام گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران با بیان این که برای تولید منابع و درآمدزایی در دانشگاه باید به توسعه کارآفرینی و رویکردهای فناورانه توجه کنیم، اظهار کرد: تلاش این است تا سال 1400 بتوانیم اقدامات مناسبی در بخش های مختلف آموزشی، پژوهشی، بهداشت و درمان ، بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رشد جامع و سایت کارخانه ای داخل دانشگاه ایجاد می شود

مرکز رشد جامع و سایت کارخانه ای داخل دانشگاه ایجاد می شود