مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:152020-02-18ورزشي

بانوان مچ انداز آستارا به مصاف هم رفتند


رییس اداره ورزش و جوانان آستارا روز سه شنبه در آیین اختتامیه مسابقه در باشگاه فرهنگی ورزشی پاتریس این شهرستان گفت: این مسابقه با همکاری هیات بدنسازی و پرورش اندام در 9 وزن و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

وحید خاصی پور اضافه کرد: در وزن 50 کیلوگرم معصومه صدقی، 65 کیلوگرم گونل دوستدار، 68 کیلوگرم ندا سهیلی، 70 کیلوگرم شعله حضرتی، 75 کیلوگرم نازنین قره باغی، 80کیلوگرم الهام زینالی، 85 کیلوگرم ژیلا عزت خانی، 90 کیلوگرم خاور الفانی و 100 کیلوگرم عسل حشمدار رتبه های اول را کسب کردند.

وی اظهار کرد: مچ اندازی از ورزش های مهیج و زیر مجموعه هیات بدنسازی و پرورش اندام است و در بخش بانوان با مجوز رسمی برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: از 42 باشگاه ورزشی فعال در آستارا، حدود 20 باشگاه به بانوان اختصاص دارد و این شهرستان از نظر تعداد باشگاه در استان گیلان، جایگاه هشتم را دارد و فضاهای ورزشی موجود جوابگوی نیاز نیست.

وی اضافه کرد: نیمی از جامعه ورزش را بانوان تشکیل می دهند و این جمعیت تاثیرگذار باید بر اساس آیین نامه تشکیل هیات های ورزشی، سازمان داشته باشد و توسعه ورزش بانوان، حمایت شهرداری و خیران را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوان مچ انداز آستارا به مصاف هم رفتند

بانوان مچ انداز آستارا به مصاف هم رفتند