مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 13:302020-02-18سياسي

درد و رنج معیشت مردم با فرافکنی و شعار درمانی حل نمی شود


برخی مسؤولین به جای شعار داده و شیره مالی کردن، بهتر است حقوق مردم را ادا کرده و مشکل مفاسد اجتماعی و بدحجابی و گرسنگی مردم را حل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی عصر امروز در جمع نمازگزاران مسجد جامع ابرکوه با اشاره به نزدیک شدن یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: جامعه ما ولایی است و مردم به لطف خدا با شور و شوق به پای صندوق های اخذ رأی خواهند رفت.

امام جمعه ابرکوه با تأکید بر اینکه مردم نامزد اصلح و شجاع را انتخاب خواهند کرد، افزود: دو قطبی سازی کار مسؤولین کشوری است که فقیر را فقیرتر و ثروتمند را مرفه تر کرده اند.

حجت الاسلام حسینی ضمن گلایه از برخی رفتارهای مسؤولین اذعان کرد: بالاتر بودن آمار دانشجویان دختر نسبت به پسر افتخار کردن ندارد؛ چراکه تا کنون به پیامد بیکاری مردان فارغ التحصیل دانشگاه که باید متکفل خانواده شوند، توجه نشده است.

حسینی تصریح کرد: کاش برخی مسؤولین به جای گرامیداشت هفته زن با شیره مالی، حقوق مردم را ادا کرده و مشکل مفاسد اجتماعی و بدحجابی و گرسنگی مردم را حل می کردند.

وی با بیان اینکه مهم ترین رسالت و مسؤولیت خدادادی و کارِ زن مدیریت خانه و خانواده است، ادامه داد: سیاست های فرافکنانه همدوشی زنان و مردان در مشاغل، غیر ضروری است؛ زیرا اطفال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درد و رنج معیشت مردم با فرافکنی و شعار درمانی حل نمی شود

درد و رنج معیشت مردم با فرافکنی و شعار درمانی حل نمی شود