مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 15:062020-02-18سياسي

تبلیغات انتخاباتی فقط در مکان های مجاز امکان پذیر است


ایمان سیف الهی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در زمان تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار داریم، بیان داشت: برای این منظور هزار پنل در شهر کرمان جانمایی شده است؛ هدف از این اقدام حفظ و صیانت از اموال عمومی و زیبایی شهر است.

وی از کاندیداها و ستادهای انتخاباتی خواست از نصب تبلیغات در فضاهای غیر مجاز خودداری کنند و افزود: شهرداری کرمان با هماهنگی تیم نظارت بر تبلیغات انتخاباتی با تبلیغات در مکان های غیرمجاز برخورد کرده و اقدامات قانونی را انجام می دهد.

رییس حوزه شهردار و مدیر حوزه امور شورای اسلامی شهر کرمان گفت: نمایندگان ستادهای انتخاباتی با انجام تبلیغات در مکان های مجاز ضمن عدم ایجاد هزینه های اضافی برای بیت المال از وارد آمدن خسارت به چهره و منظر شهر و صرف هزینه های سنگین برای شهر و شهروندان نیز جلوگیری می کنند.

سیف الهی تصریح کرد: به جز هزار مکان گفته شده چندین داربست به منظور نصب بنرهای کاندیداها در سطح شهر و فضاهای پر تردد در نظر گرفته شده است؛ ضمن اینکه امکان نصب تبلیغات بر روی کارتون پلاست های روی تیربرق ها وجود دارد.

وی یادآور شد: در راستای رسیدگی به تخلفات تبلیغاتی انتخابات و همچنین امحا و جمع آوری آنها کمیته ای شامل نماینده دادگستری، شهرداری، فرمانداری و نیروی انتظامی تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغات انتخاباتی فقط در مکان های مجاز امکان پذیر است

تبلیغات انتخاباتی فقط در مکان های مجاز امکان پذیر است