مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:102020-02-18ورزشي

آب شرب چهار شهر از سد کوثر در حال اجراست


آب شرب چهار شهر از سد کوثر در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، عدل هاشمی پور امروز در هفتمین نطق انتخاباتی خود در چرام اظهار داشت:امام راحل ابهت و هیبت استکبار جهانی در راس امریکا را شکست حکومت ستمشاهی را بیرون راند و حکومت الله را پیاده کرد.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه گفت: امام با قیام و نهضت حسینی اش دینی امریکایی و واپسگرا را کنار زد و اسلام ناب و عاشورایی را جایگزین نمود.

هاشمی پور افزود: در مدت چهار سالی که مستمر برای مردم مزاحمت ایجاد کردم عذرخواهی می کنم و یک عذرخواهی دیگر هم به خاطر اینکه اگر به واسطه مشغله کاری و درگیر پروژه ها بودن در کنار کار مجلس نتوانستم به درستی جوابگوی تلفن شما باشم و این قول را خواهم داد چون زمینه فراهم شده است که به فضل پروردگار پیروز میدان هستید جبران کنم.

این کاندیدای مجلس یازدهم تصریح کرد: قبل از اینکه به چرام بیایم تکلیف انتخابات به همت مردم و اراده آهنین و بصیرت بالایی که داشتند مشخص بود امروز این سیل خروشان و این استقبال باعث شد نتیجه انتخابات رقم بخورد و سوم اسفند پیروز میدان خودتان هستید این پیروزی را به شما و همه مردم تبریک عرض می کنم.

وی در تشریح عملکرد سه سال اخیر گفت: در همین ورزشگاه به معدن فسفات آماده باش داده بودم بعد از چهار سال معدن فسفات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب شرب چهار شهر از سد کوثر در حال اجراست

آب شرب چهار شهر از سد کوثر در حال اجراست