مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:302020-02-18حوادث

جزییات واژگونی اتوبوس مشهد - باکو در شهرستان میانه


فرمانده انتظامی شهرستان میانه از امدادرسانی به 45 مسافر اتوبوس واژگون شده در مسیر سرچم -اردبیل خبر داد و گفت: تمام مسافران اسکان موقت داده شدند.

- تبریز- فرمانده انتظامی شهرستان میانه از امدادرسانی به 45 مسافر اتوبوس واژگون شده در مسیر "سرچم -اردبیل" خبر داد و گفت: تمام مسافران اسکان موقت داده شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، توحید فارسی اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر سرچم-اردبیل ، ابتدای حوزه به سمت زنجان، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، یک دستگاه اتوبوس حامل 45 مسافر از مبدا مشهد به سمت باکو در حرکت بوده که به دلیل تخطی راننده از سرعت مطمئنه و لغزندگی جاده دچار واژگونی شده و دو نفر از مسافران به دلیل شدت جراحات سریعاً به مراکز درمانی انتقال شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه با حضور پلیس و یگان های امدادی سریعاً نسبت به امدادرسانی به مسافران اقدام شد، تصریح کرد: مسافران در مسجد جامع آقکند اسکان داده شده و از آنها پذیرایی به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واژگونی اتوبوس مشهد - باکو در شهرستان میانه

جزییات واژگونی اتوبوس مشهد - باکو در شهرستان میانه