مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 بهمن 1398 ساعت 16:502020-02-18سياسي

آقاتقی هم به نفع لیست شورای ائتلاف انصراف داد


محمدنبی آقاتقی ضمن انصراف از حضور در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس اعلام کرد باید مجلسی در تراز انقلاب اسلامی با حضور منتخبانی مؤمن، انقلابی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدنبی آقاتقی عضو لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی از حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس انصراف داد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی العزه لله ولرسوله و للمؤنین حضرت امام خمینی (ره): بی تردید رمز بقای انقلاب اسلامی همان رمز پیروزی است؛ [اول] انگیزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی؛ و[دوم] اجتماع ملت در سراسر کشور با وحدت کلمه برای همان انگیزه و مقصد.

توحید، رمز موفقیت است.

حال که جبهه نیروهای انقلاب عظیم اسلامی فهرست نهاییِ نامزدهای خود را برای انتخابات مجلس یازدهم ارائه کرده­ است، در جهت انسجام هرچه بیشتر صفوف جبهه انقلابی کشور، جای دارد کسانی که نامشان در فهرست نهایی نامزدهای این جبهه قرار نگرفته است، به نفع برادران و خواهرانی که نامشان در فهرست نهایی آمده است، انصراف خود را از نامزدی در انتخابات پیشِ روی مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.

با همین دغدغه، اینجانب محمدنبی آقاتقی، با توکل به خداوند متعال و استعانت از ائمه معصومین (علیهم السّلام)، انصراف خود را از نامزدی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در حوزه انتخابیه تهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقاتقی هم به نفع لیست شورای ائتلاف انصراف داد

آقاتقی هم به نفع لیست شورای ائتلاف انصراف داد