مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 03:452020-02-19بين الملل

روسیه: آمریکا بیش از 300 کامیون سلاح از عراق به شمال سوریه فرستاده است


مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد، ارتش آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی 13 کاروان نظامی از عراق به شمال شرق سوریه فرستاده که شامل بیش از 300 کامیون حامل سلاح بوده است.

- مرکز آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد، ارتش آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی 13 کاروان نظامی از عراق به شمال شرق سوریه فرستاده که شامل بیش از 300 کامیون حامل سلاح بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، اولگ ژوراولوف، رییس مرکز آشتی روسیه که زیر نظر وزارت دفاع این کشور فعالیت می کند، تاکید کرد، این تجهیزات نظامی و سلاح علیه نیروهای نظامی ترکیه و ساکنان غیرنظامی استفاده می شوند.

وی اضافه کرد: فرماندهی نیروهای آمریکایی در منطقه عملیات اشباع گسترده منطقه شرق فرات به سلاح و مهمات را اجرا می کند و فقط از ابتدای 2020 ، 13 کاروان نظامی از عراق به سوریه وارد شده که شامل بیش از 80 خودروی زرهی و بیش از 300 کامیون حامل انواع مختلف سلاح و مهمات جنگی بوده است.

ژوراولوف تاکید کرد: این سلاح های آمریکایی در جریان درگیری ها و تقابل بین گروه های مسلح در شرق فرات و علیه یگان های ارتش ترکیه در شمال سوریه و غیرنظامیان استفاده می شوند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: آمریکا بیش از 300 کامیون سلاح از عراق به شمال سوریه فرستاده است

روسیه: آمریکا بیش از 300 کامیون سلاح از عراق به شمال سوریه فرستاده است