مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 04:502020-02-19اقتصادي

ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف 500 میلیون تومان


مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف 500 میلیون تومان با سفته خبر داد و گفت: میزان صدور ضمانت نامه های صندوق در سال آینده 30 درصد بیشتر از سال 1398 خواهد بود.

- مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون از ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف 500 میلیون تومان با سفته خبر داد و گفت: میزان صدور ضمانت نامه های صندوق در سال آینده 30 درصد بیشتر از سال 1398 خواهد بود.

مهدی حسین نژاد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد:در حال حاضر عمده فعالیتهای صندوق در بخش وام های روستایی بوده و در این راستا حدود 200 میلیارد تومان ضمانت نامه مصوب و پرداخت کرده ایم.

در این راستا بخش های صنعت و شرکتهای توسعه عمران شهری نیز توانسته اند از مزایای صدور ضمانت نامه صندوق بهره مند شوند.

وی حمایت از زنان سرپرست خانوار را از جمله اولویتهای صندوق برشمرد و گفت: در بحث زنان سرپرست خانوار بسته حمایتی خوبی در نظر گرفته ایم به نحوی که تا سقف 500 میلیون تومان وام را ضمانت می کنیم و از آنها سفته می گیریم تا بتوانند کارشان را شروع کنند.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون با تاکید بر ضرورت حمایت از بنگاههای تعاونی گفت: یکی دیگر از اولویتهای صندوق، نوآوری در بخش تعاون است که در این راستا صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف 500 میلیون تومان

ضمانت تسهیلات زنان سرپرست خانوار تا سقف 500 میلیون تومان