مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 05:402020-02-19اقتصادي

بانک ها در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند


سرپرست معاونت اقتصادی استاندار کردستان از مدیران عامل بانک های استان خواست، همگام با پیشرفت های علمی، در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، خالد جعفری در نشست هم اندیشی با مدیران عامل شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور، ضمن تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای فناور و دانش بنیان، اظهار داشت: جوانان و کارآفرینان فعال در این حوزه، ضامن توسعه پایدار استان هستند.

وی افزود: همدلی و تعامل شرکت های دانش بنیان، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی، ضامن ارتقای علمی، فناوری و در نتیجه توسعه اقتصادی استان خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کردستان ادامه داد: نفس برگزاری این جلسه همدلی و تعامل جهت بهره مندی حداکثری شرکت های دانش بنیان استان از اعتبارات متمرکز صندوق توسعه ملی است چرا که مجموعه مدیریت استان باور دارد که توسعه فعالیت های فناورانه، علمی و دانش بنیان موجب توسعه پایدار استان خواهد شد.

جعفری با اشاره به برخی از دستاوردهای بانک ها و دیگر سازمان های اجرایی استان در سطح ملی، یادآور شد: تلاش حداکثری مجموعه استانداری، جذب تسهیلات و اعطای آن با نرخ سود بسیار پایین است و استفاده بهینه از این تسهیلات، با برگز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک ها در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند

بانک ها در نحوه تعامل خود با شرکت های دانش بنیان چابک تر عمل کنند