مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 06:402020-02-19سياسي

تأیید صلاحیت کاندیدای همدان و بهار تکذیب شد


رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: شورای نگهبان هیچ تغییری در تأیید صلاحیت نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس نداشته است و هیچ کدام از نمایندگان فعلی و ادواری که رد صلاحیت شده بودند، - ایسنا/همدان رییس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان گفت: شورای نگهبان هیچ تغییری در تأیید صلاحیت نمایندگان فعلی و ادوار گذشته مجلس نداشته است و هیچ کدام از نمایندگان فعلی و ادواری که رد صلاحیت شده بودند، تأیید نشده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جلال مرادی در گفت وگو با ایسنا، درباره شائبه تأیید صلاحیت علی یعقوبی از بهار و امیر خجسته از همدان دو کاندیدای مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این دو کاندیدا رد صلاحیت شده اند و آراء آنها تغییری نداشته است.

وی با تأکید بر اینکه اگر کاندیدایی اعلام کند تأیید صلاحیت شده و رسانه ای کند، درست نیست، تصریح کرد: زمانی کاندیدایی تأیید صلاحیت می شود که از فرمانداری کد داوطلبی دریافت کند و تا کسی کد داوطلبی نگیرد نمی تواند اعلام کند تأیید شده است.

مرادی با بیان اینکه بعید می دانیم کسی تأیید صلاحیت شود، خاطرنشان کرد: یک نفر در نهاوند تأیید صلاحیت شده اما هنوز از سوی شورای نگهبان اعلام رسمی نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید صلاحیت کاندیدای همدان و بهار تکذیب شد

تأیید صلاحیت کاندیدای همدان و بهار تکذیب شد