مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:102020-02-19فرهنگي

سه انتصاب هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان


مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم های جداگانه ای معاون تولید، مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور سینمایی و تئاتر را منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با صدور حکم های جداگانه ای به ترتیب محمدرضا کریمی صارمی، حسین ربانی غریبی و امیر مشهدی عباس را به عنوان معاون تولید، مشاور مدیرعامل و مدیرکل امور سینمایی و تئاتر منصوب کرد.

فاضل نظری مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نخستین حکم با انتصاب محمدرضا کریمی صارمی به عنوان معاون تولید کانون بر اهمیت تمرکز بر تولید مبتنی بر اقتضائات فرهنگ بومی تاکید و دلیل آن را افزایش پرشتاب نیازهای کودکان و نوجوانان و هجوم مصنوعات و محصولات ناهمسو با فرهنگ ایران زمین و نسبت آنها با مقوله هایی مانند معماری هویت و سنت و میراث های معنوی و همچنین اقتصاد فرهنگ و هنر برشمرده است.

مدیرعامل کانون در این حکم همچنین یادآوری کرده است که مجموعه تولیدات کانون باید علاوه بر داشتن ویژگی های سرگرم کنندگی سازنده ، جذابیت و به روز بودن ، در راستای تقویت هویت ایرانی اسلامی و حامل ایده های خلاق، نمادهای بومی و مهارت های زندگی مطلوب و حیات طیّبه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه انتصاب هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سه انتصاب هنری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان