مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:402020-02-19بين الملل

معامله قرن هیچ گاه به سرانجام نمی رسد


کرمانشاه_ امام جمعه پاوه با بیان اینکه معامله قرن هیچ گاه به سرانجام نمی رسد، گفت: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماموستا ملأ قادر قادری صبح امروز در آیین اختتامیه دوره آموزشی منهاج در کرمانشاه به بیان مسائلی پیرامون معامله قرن پرداخت و اظهار داشت: در قدس بیش از هفتاد سال است که فلسطینی ها مبارزه می کنند و خون می دهند.

وی از معامله قرن با عنوان فروش فلسطین به صهیونیست ها یاد کرد و افزود: این طرح صلح خیالی ترامپ برای خشنودی یهودی ها و نخست وزیر اسراییل است.

امام جمعه پاوه گفت: در این طرح مبدا معراج پیامبر (ص) به عنوان پایتخت صهیونیست ها نام گرفته و یک شهر ناشناخته به عنوان پایتخت فلسطینی ها معرفی شده است.

ماموستا قادری تصریح کرد: حقیقتاً این تصمیم خیالبافی و تصویب آن خائنانه است، چون در این طرح گفته شده آوارگان حق ندارند به کشورشان برگردند و در سازمان ملل هم جایگاهی ندارند.

وی گفت: بدتر از همه در سال 1948 و روز نکبت تاریخ نشان می دهد که کمترین جمعیت یهود در شهر قدس بود و امروز با توطئه آنها 64 درصد قدس یهودی است و ترکیب جمعیتی این شهر را تغییر داده اند.

امام جمعه پاوه با اشاره به رسالت روحانیون برای مقابله با این توطئه ها گفت: روحانیون باید صالح و مصلح باشند؛ رهبر معظم انقلاب این طرح را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معامله قرن هیچ گاه به سرانجام نمی رسد

معامله قرن هیچ گاه به سرانجام نمی رسد