مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 07:502020-02-19سياسي

استاندار: گردشگری عامل مهمی در توسعه سیستان و بلوچستان است


بخش گردشگری یکی از موثرترین و مهمترین حوزه ها برای توسعه این استان به شمار می رود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بخش گردشگری یکی از موثرترین و مهمترین حوزه ها برای توسعه این استان به شمار می رود.

احمدعلی موهبتی 30 بهمن ماه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: برای افزایش حضور گردشگران به استان برقراری ارتباط با استان های همجوار به روش های مختلف از جمله هوایی ضروری است و باید به یارانه سفر نیز توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: ظرفیت های مطلوبی در بخش خصوصی، آموزش و پرورش و سایر دستگاه ها برای جذب گردشگر به سیستان و بلوچستان وجود دارد که باید به بهترین نحوه از آنها بهره گرفت.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به سیل اخیر گفت: گرچه سیل آثار مخرب فراوانی را برای منطقه به همراه داشت اما از سوی دیگر سبب تغییر نگاه مردم کشور به این استان و شناخت بهتر آنان از فرهنگ و آداب این دیار شد و به نوعی چهره واقعی مردمان این منطقه را نمایان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: برای افزایش جذب گردشگر به استان برنامه های متنوعی نظیر اجرای جشن نوروزی با مشارکت کشورهای همسایه، نوروز بازار در شهرستان هایی نظیر زابل و چابهار، برگزاری همایش شاهنامه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: گردشگری عامل مهمی در توسعه سیستان و بلوچستان است

استاندار: گردشگری عامل مهمی در توسعه سیستان و بلوچستان است