مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:002020-02-19سياسي

گره کار تکمیل نشدن پروژه مصلی/ سازه های نماد تهران در حال فرسودگی


عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه بخشی از سازه های پروژه مصلی فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد، گفت: مصلی نماد تهران است و مدیریت پروژه باید وضعیت تکمیلی مصلی را تسریع بخشد.

- حسن خلیل آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره مطالبه برخی از مخاطبین فارس من مبنی بر لزوم تکمیل پروژه مصلی تهران اظهار داشت: این پرژوه بسیار وسیع است و بخش های مختلفی را شامل می شود؛ تاکنون قسمت های مختلفی از آن ساخته شده ولی هنوز به اقدامات تکمیلی نیاز دارد.

وی افزود: دسترسی ها به ناوگان حمل و نقل عمومی و ساماندهی آن باید تکمیل شود و داخل مصلی نیز پروژه هنوز نیمه تمام بوده که البته هر چند تکمیل آن بر عهده شهرداری نیست ولی اقداماتی در این راستا توسط شهرداری انجام گرفته است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در حال حاضر برخی از مواقع اقامه نمازجمعه ،برگزاری مراسم عید و یا نمایشگاه های فرهنگی در مصلی انجام می گیرد ولی باید تکمیل آن تسریع شود.

خلیل آبادی در پاسخ به اینکه گره کار در تکمیل نشدن پروژه مصلی چه بوده است؟ گفت: عدم پشتیبانی مالی و لجستیکی، گره کار است شهرداری نقش خاصی ندارد و باید مدیریت پروژه وضعیت تکمیلی مصلی را تسریع بخشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره کار تکمیل نشدن پروژه مصلی/ سازه های نماد تهران در حال فرسودگی

گره کار تکمیل نشدن پروژه مصلی/ سازه های نماد تهران در حال فرسودگی