مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 08:302020-02-19سياسي

انتقاد از مغفول ماندن مدیریت منابع انسانی در سازمان ها


رییس پژوهشگاه مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران با انتقاد از مغفول ماندن مدیریت منابع انسانی در سازمان ها، گفت: وقتی سرمایه انسانی داریم که منابع انسانی خلق ارزش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر تیمور مرجانی امروز (چهارشنبه، 30 بهمن) در افتتاحیه شانزدهمین همایش و دهمین جشنواره ملی نظام پیشنهادها که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، در ارتباط با موضوع نقش شایستگی در خلق ارزش با تأکید بر ضرورت وجود نظام بهره ور مدیریت منابع انسانی اظهار کرد: سرمایه انسانی به لحاظ داشتن تفکر خلق ارزش برای سازمان ها اهمیت دارد چون بدین ترتیب اثرگذاری لازم را هم خواهد داشت.

وی لازمه خلق ارزش را تلاش برای اول بودن دانست و گفت: در دنیای کنونی می توان سخت افزارها و نرم افزارها را خرید اما تهیه مغزافزارها دشوار است پس باید دید در هر سازمانی چقدر سرمایه های انسانی برای آن سازمان اهمیت دارد و در سازمان مربوطه چقدر برای آن ارزش قایل می شوند؟! رییس پژوهشگاه مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران میزان وقت گذاشتن کارکنان برای یک سازمان را از نکات حایز اهمیت برشمرد و افزود: در پاسخ به این پرسش که کدام سازمان می تواند منابع انسانی خود را به سرمایه انسانی تبدیل کند، باید گفت سازمان های خلاق، یادگیرنده، توانمندساز و دانایی محور توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از مغفول ماندن مدیریت منابع انسانی در سازمان ها

انتقاد از مغفول ماندن مدیریت منابع انسانی در سازمان ها