مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:052020-02-19سياسي

راه اندازی مرکز نگهداری و ترک اعتیاد در استان قزوین ضروری است


دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: با ایجاد مرکز نگهداری و ترک اعتیاد در استان قزوین باید از آسیب های اجتماعی جدی این حوزه جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اردشیر صفاپور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که روز چهارشنبه در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: این شورا در جلسه قبلی سه مصوبه داشت که جمع آوری معتادان متجاهر برای پیشگیری از انتقال بیماری از آن جمله بود.

وی بیان کرد: پلیس مواد مخدر اقدامات خوبی انجام داده و از جمله مصوب شد که شهرداران در اجرای ماده 2 مشارکت کنند و فرمانداری قزوین هم سالن فنی حرفه ای در اختیار کمیته امداد قرار دهد.

امینی مدیرکل فنی و حرفه ای استان قزوین هم گفت: طرح تکاپو در حال اجراست و سالن این سازمان در اختیار بافندگان فرش دستباف است که اخیراً دو سفارش گرفتیم که یک فرش هزار متری قرار است بافته شود که اشتغال زا و درآمد زا است.

محمد علی محمدی مدیرکل امور زندان های استان قزوین هم اظهار داشت: نگاه ویژه و خاصی برای حمایت و بررسی مشکلات زندانیان داریم وبا بهره گیری از همه ظرفیت ها برای اشتغال همت کرده ایم.

وی اضافه کرد: برای ارتقای خدمات به زندانیان تلاش کرده ایم افراد متهم و محکوم که در زندان های بسته، باز و نیمه باز و مؤسسات کار درمانی تحمل حبس می کنند حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز نگهداری و ترک اعتیاد در استان قزوین ضروری است

راه اندازی مرکز نگهداری و ترک اعتیاد در استان قزوین ضروری است