مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:302020-02-19اقتصادي

مسوول سولفورزدایی از سوخت،وزارت نفت یا نیرو؟


رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم با اشاره به ضرورت سولفورزدایی از سوخت گفت: تاکید بر این است که وزارت نفت سوخت گاز به نیروگاه ها تزریق کند اما در گزارش وزارت نیرو تمامی برنامه ها متوجه وزارت نفت شده است و برنامه ای از سوی این وزارتخانه در خصوص سولفورزدایی از سوخت ارائه نشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد مهدی میرزایی در چهل و سومین جلسه کارگروه ملی کاهش آلودگی هوای کلانشهرها با اشاره به کنترل آلایندگی نیروگاه ها به عنوان نخستین دستور جلسه این کارگروه گفت: کنترل آلایندگی نیروگاه ها امروز نخستین دستور جلسه است که در آن ارائه راهکارها و تدابیر لازم جهت کاهش آلایندگی نیروگاه ها مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: رایزنی هایی برای این موضوع از سوی وزارت نفت و نیرو انجام شده و مکاتباتی در این زمینه از سوی این وزارتخانه با تاکید بر سولفورزدایی از سوخت در مقصد بوده است.

از سوی دیگر وزارت نیرو نیز اعلام کرده است نصب دستگاه ها برای سولفورزدایی در نیروگاه ها هزینه زیادی دارد و بهتر است در مبدا انجام شود.

میرزایی ادامه داد: مقرر شد وزارت نیرو برنامه های خود را در این زمینه اعلام کند که چگونه فرآیند سولفورزدایی از سوخت را انجام خواهد داد و در جلسه امروز گزارشی از سوی نماینده وزارت نیرو ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسوول سولفورزدایی از سوخت،وزارت نفت یا نیرو؟

مسوول سولفورزدایی از سوخت،وزارت نفت یا نیرو؟