مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 09:402020-02-19سياسي

مردم به کاندیدای مطلوب چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا، رای بدهند


رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: مردم و رای دهندگان باید توجه داشته باشند که اگر به نامزدهایی که مقبول و مطلوب آنهاست، رای ندهند این مساله می تواند در آینده خطری جدی برای جمهوریت نظام ایجاد کند.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: مردم و رای دهندگان باید توجه داشته باشند که اگر به نامزدهایی که مقبول و مطلوب آنهاست، رای ندهند این مساله می تواند در آینده خطری جدی برای جمهوریت نظام ایجاد کند.

ناصر آملی مقدم در گفت وگو با ایسنا، با تشریح اهمیت حضور مردم در انتخابات روز جمعه، اظهار کرد: اگر مردم در انتخابات مشارکت حداکثری نداشته باشند کیان جمهوری اسلامی و اصل مقوله انتخابات به خطر می افتد، من از مردم استدعا دارم در بخش هایی که واقعا کاندیدای مطلوب خود را دارند، چه اصولگرا، چه اصلاح طلب و چه مستقل، انتخاب کنند.

همه مردم توجه داشته باشند که عدم اقبال جدی، سنجیده و حساب شده به انتخابات، جمهوری و نهاد انتخابات را در کشور ما مورد خطر جدی قرار می دهد.

رییس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی با بیان اینکه مردم در انتخاب نامزدهای مطلوب شان باید سه ملاک را در نظر بگیرند، عنوان کرد: ملاک اول پاکی و سلامت اخلاقی نماینده است، منظور این است که فرد مورد نظر نسبت به حق و مال مردم دغدغه اخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به کاندیدای مطلوب چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا، رای بدهند

مردم به کاندیدای مطلوب چه اصلاح طلب باشد و چه اصولگرا، رای بدهند