مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:052020-02-19فرهنگي

رحمانیان: حس می کنم جنس امروز تئاتر و تماشاگرش را نمی شناسم


محمد رحمانیان با اشاره به اینکه طرح اولیه نمایش جدیدش سال 84 نوشته شده، از نشناختن مخاطب امروز تئاتر سخن گفت و تاکید کرد که با توجه به زمان حدود سه ساعتی نمایش از تماشاگران برای چگونگی اجرا نظرسنجی خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد رحمانیان در آخرین روز بهمن ماه به همراه برخی از بازیگران و عوامل نمایش روزهای رادیو در خانه تئاتر در نشستی به تشریح جزییات اجرای جدید خود پرداخت.

بهنوش طباطبایی در سه نقش متفاوت، لیلی رشیدی (بازیگر)، حسن علیشیری (ترانه سرا)، بهرام ابراهیمی (در نقش احمد قوام السلطنه)، سردار سرمست ( تنظیم کننده موسیقی)، افشین هاشمی (بازیگر)، احسان کرمی (خواننده و بازیگر 9 نقش)، آلاله زارع طلب (بازیگر)، غزاله آخوندزاده (نوازنده پیانو و بازیگر)، احسان برآبادی (طراح پوستر) و آزیتا موگویی (تهیه کننده) تعدادی از عوامل حاضر در این نشست بودند.

به گفته رحمانیان روزهای رادیو هشت داستان از مقطع تاریخی چهارم اردیبهشت 1319 یعنی زمان افتتاح رادیو تا بازه زمانی 20 سالگی رادیو را در برمی گیرد و از یکم اسفندماه در پردیس شهرزاد روی صحنه می رود که البته از ابتدا برای یک سالن بزرگ طراحی شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رحمانیان: حس می کنم جنس امروز تئاتر و تماشاگرش را نمی شناسم

رحمانیان: حس می کنم جنس امروز تئاتر و تماشاگرش را نمی شناسم