مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 10:562020-02-19فرهنگي

روز هفتم «موسیقی فجر» چگونه گذشت؟/ موسیقی ایرانی به روایت کودکان


هفتمین روز از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در حالی میزبان مخاطبان بود که گروه هایی از کشورهای بلژیک و فرانسه در کنار برگزیدگان جشنواره موسیقی نوای خرم و چند گروه دیگر به اجرای برنامه پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هفتمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در حالی میزبان مخاطبان بود که گروه هایی از کشورهای بلژیک و فرانسه در کنار برگزیدگان جشنواره موسیقی نوای خرم و چند گروه دیگر به اجرای برنامه در تالارهای مختلف پرداختند.

تجربه یک عصر زیبا در تالار وحدت با موسیقی فرانسوی اولین اجرای هفتمین روز از برگزاری سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر در تالار وحدت، به اجرای رسیتال پیانو فلوریان نواک از کشور بلژیک اختصاص داشت.

این هنرمند از جمله نوازندگانی است که پس از انتخاب هنرمند نوظهور سال 2015 از سوی آکادمی جوایز موسیقی اکو کلاسیک آلمان، جایزه دیاپازون طلایی فرانسه، جایزه بین المللی موسیقی کلاسیک و جایزه موسیقی اکتاو بلژیک را نیز دریافت کرد.

فلوریان نواک تاکنون در کشورهای مختلفی چون چین، کره جنوبی، آلمان، فرانسه، آمریکا، مکزیک و بلژیک به اجرای رسیتال پیانو پرداخته است.

نواک که با روایت های مدرنش از رپرتوار موسیقی کلاسیک جهان در اروپا توانسته به جایگاه درخور توجهی در موسیقی کلاسیک اروپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز هفتم «موسیقی فجر» چگونه گذشت؟/ موسیقی ایرانی به روایت کودکان

روز هفتم «موسیقی فجر» چگونه گذشت؟/ موسیقی ایرانی به روایت کودکان