مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:062020-02-19ورزشي

رییس فدراسیون کبدی: مهمترین اولویت ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی است


عباس اورسجی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در اصفهان ابراز امیدواری کرد که با بهترین بازیکنان تیم ملی در این رقابت ها بتوانیم حضور قدرتمندی همانند بازی های آسیایی جاکارتا داشته باشیم و مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب کنیم.

رییس فدراسیون کبدی یادآور شد: شنیدها حاکی از آن است که مسابقات کبدی قهرمانی جهان در بخش آقایان و خانم ها در سال آینده به میزبانی ایران برگزار خواهد شد اما این موضوع هنوز به صورت کتبی به ما اعلام نشده است.

وی بیان کرد: آمادگی برگزاری این رقابت ها در کشور ما وجود دارد و برنامه ریزی های لازم در این زمینه در حال انجام است و اردوهای تیم های ملی کبدی را از ابتدای سال جدید در بخش های بزرگسالان آغاز خواهیم کرد.

اورسجی با بیان اینکه توسعه کبدی در هیات های شهرستانی نقطه عطفی در ورزش استان اصفهان خواهد بود خاطرنشان کرد: حضور شهرستانها در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ های برتر کبدی می تواند فرصت بیشتر شناخته شدن را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

وی تصریح کرد: این رشته ورزشی در گذشته به یک منطقه منحصر شده بود و امروز با توسعه ورزش کبدی در سایر شهرستانها فرصت بیشتری را برای حضور ورزشکاران اصفهانی در تیم های ملی فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس فدراسیون کبدی: مهمترین اولویت ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی است

رییس فدراسیون کبدی: مهمترین اولویت ما حضور قدرتمند در بازی های آسیایی است