مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-19سياسي

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در سنندج


رای اولی ها با شور و شوق بیشتری نسبت به سایر اقشار منتظر فرا رسیدن روز انتخابات هستند و از هر راهی تلاش می کنند نسبت به کاندیداهای مورد نظر خود آگاهی پیدا کرده تا نخستین انتخابشان بهترین انتخاب آنها نیز باشد.

بسیاری از رای اولی ها از اینکه می توانند در سرنوشت کشور و مملکت خود مشارکت داشته باشند به خود می بالند و بی صبرانه در انتظار فرا رسیدن روز موعود هستند، حضور پررنگ رای اولی ها به فضای انتخابات شور و شوق بیشتری می بخشد و به هر اندازه این حضور از روی آگاهی باشد به توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های ملی و بین المللی می انجامد.

در آستانه حماسه سیاسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، همایش دانش آموزان رای اولی با هدف مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسوولان و دانش آموزان در اردوگاه سلیمان خاطر سنندج برگزار شد.

کیمیا یکی از دانش آموزان رای اولی شرکت کننده در این همایش از اینکه برای نخستین بار می تواند در انتخابات شرکت کند ابراز خوشحالی کرده و می گوید: در انتخابات گذشته همراه والدینم در پای صندوق های اخذ رای حضور پیدا می کردم ولی خوشحالم که امسال خودم می توانم رای دهم.

وی شرکت در این انتخابات را وظیفه شرعی و قانونی هر فرد ایرانی دانست و گفت: بی صبرانه منتظر رسیدن روز جمعه دوم اسفند هستم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در سنندج

جشن تکلیف سیاسی رای اولی ها در سنندج