مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:252020-02-19اقتصادي

25 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون 25 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: بسیاری از این زنان مستعد اجرای طرح های اشتغال هستند.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه هم اکنون 25 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: بسیاری از این زنان مستعد اجرای طرح های اشتغال هستند.

مجید الهی راد در دوره آموزشی جهادگران به طرح های اشتغال ایجادشده طی سال 97 اشاره کرد و ادامه داد: سال قبل 87 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال از محل منابع روستایی و تبصره 16 به مددجویان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، وی اعتبار اشتغال مددجویان در سال جاری را نیز 145 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از مجموع اعتبارات ذکرشده 86 میلیارد تومان از محل بانک های عامل در استان و باقی مانده نیز از محل صندوق توسعه ملی و صندوق امداد ولایت به مددجویان اختصاص یافته است.

الهی راد خراسان شمالی را سرآمدتنوع طرح های صنایع دستی برشمرد و افزود: فرش دوروی منطقه جرگلان که به صورت جهانی مطرح شده است می تواند ظرفیت خوبی برای اشتغال زایی تمامی زنان سرپرست خانوار و سایر بانوان این منطقه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی

25 هزار زن سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی