مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:452020-02-19دانش

بسیج دانشجویی پیام نور همدان پیگیر مشکل آب روستای سولان است


امیرحسین طالبی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: باتوجه به اخباری که به دست بسیج دانشجویی پیام نور همدان مبنی بر مشکل آب آشامیدنی سولان رسید، - مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان گفت: باتوجه به اخباری که به دست بسیج دانشجویی پیام نور همدان مبنی بر مشکل آب آشامیدنی سولان رسید موضوع در دستور کار تیم مطالبه گری قرار گرفت.

امیرحسین طالبی، مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: باتوجه به اخباری که به دست بسیج دانشجویی پیام نور همدان مبنی بر مشکل آب آشامیدنی سولان رسید، موضوع در دستور کار تیم مطالبه گری برای پیگیری قرار گرفت.

امیرحسین طالبی گفت: چندین نوبت تیم مطالبه گری از وضعیت آب سولان بازدید میدانی داشت و طبق گفته اهالی سولان آب این روستا روزی نیم ساعت در صبح و نیم ساعت در عصر باز می شود که اصلا کیفیت مناسبی برای آشامیدن ندارد و چندین نوبت نمایندگان تنها با نزدیک شدن به انتخابات در این روستا حضور یافته و فقط وعده سرخرمن دادند و مشکل را رها کردند.

مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان ادامه داد: مسئول بسیج دانشجویی پیام نور همدان در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر همدان در تاریخ 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج دانشجویی پیام نور همدان پیگیر مشکل آب روستای سولان است

بسیج دانشجویی پیام نور همدان پیگیر مشکل آب روستای سولان است