مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 11:552020-02-19سياسي

مشهد میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مهدی قره شیخلو امروز در نشست سی وهفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم که در استانداری خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: در طول 36 دوره قبلی این مسابقات، فقط یک دوره خارج از تهران برگزار شده است که آن هم در مشهد بوده است و این دومین دوره ای است که این مسابقات در شهر مشهد برگزار می شود.

وی گفت: سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم 22 فروردین ماه 99 در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی افتتاح می شود و بعد از سه روز برگزاری، در 26 فروردین ماه در تالار قدس خاتمه پیدا می کند و در 28 فروردین مطابق هر دوره شرکت کنندگان نزد مقام معظم رهبری حاضر می شوند.

رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این مسابقات 200 نفر مهمان خارجی دارد، اظهار کرد: شرکت کنندگان که شامل آقایان، بانوان و طلاب هستند در سه رشته قرائت، حفظ و ترتیل به رقابت می پردازند.

رییس ستاد مرکزی این دوره از مسابقات ادامه داد: امکانات در تهران و در مصلای امام خمینی(ره) همه ساله وسیع بوده است، اما امسال با توجه به برگزاری این مسابقات در رواق امام خمینی (ره) امکانات کمی محدود شده است که امیدواریم با امکانات سخت افزاری و نیروی انسانی موجود در استان، مشکلی پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشهد میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم می شود

مشهد میزبان سی و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم می شود