مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:002020-02-19حوادث

فروشگاه رنگ و ابزار در آتش نابود شد


فروشگاه رنگ و ابزار در شهرک گلستان در غرب تهران، نیمه شب گذشته طعمه آتش سوزی شد و خسارات زیادی برجای ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران پس از دریافت خبر آتش سوزی فروشگاه رنگ و ابزار در ساعت 23:30 دقیقه شب گذشته بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 69، 114 را به صورت همزمان به محل حادثه در شهرک گلستان، بلوار امیر کبیر اعزام کرد.

مولا کشاورز افسر آماده منطقه یک عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره اظهار داشت: هنگامی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند مشاهده کردند یک فروشگاه رنگ و ابزار به مساحت 30 مترمربع که در کرکره ای آن نیز بسته بود، به طور کامل دچار آتش سوزی شده و دود و شعله زیادی از دهانه آن بیرون می زند.

وی در ادامه تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند، که گروه اول از آتش نشانان با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی، با رعایت کامل نکات ایمنی به مهار شعله های آتش مشغول شدند.

افسر آماده منطقه یک عملیات این سازمان با اشاره به عملیات سریع آتش نشانان و جلوگیری از سرایت آتش به فروشگاه های اطراف، خاطرنشان کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان نیز با استفاده از نردبان دستی خود را به طبقه بالا و محل انبار رساندند و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشگاه رنگ و ابزار در آتش نابود شد

فروشگاه رنگ و ابزار در آتش نابود شد