مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:102020-02-19ورزشي

درخواست ایران برای میزبانی جام ملت های 2027؟/ فدراسیون فوتبال: کذب است


در حالی که عضو سابق کمیته اجرایی AFC در گفت وگویی با الریاضیه از درخواست میزبانی ایران برای جام ملت های 2027 خبر داده اما فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را رد کرد.

- درخواست ایران برای میزبانی جام ملت های 2027؟/ فدراسیون فوتبال: کذب است در حالی که عضو سابق کمیته اجرایی AFC در گفت وگویی با الریاضیه از درخواست میزبانی ایران برای جام ملت های 2027 خبر داده اما فدراسیون فوتبال ایران این موضوع را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حافظ المدلج خبرنگار و عضو سابق کمیته اجرایی AFC در توییترش و در گفت و گویی تلویزیونی با الریاضیه اعلام کرده که ایران کاندیدای میزبانی جام ملت های آسیا 2027 شده اما فدراسیون فوتبال ایران درباره این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد.

ایران پیش از این در سال 1968 میلادی مصادف با 1347 هجری شمسی میزبان جام ملت های آسیا بوده است که طی آن با شکست رژیم صهیویستی در فینال قهرمان آسیا شد.

یک منبع مطلع در فدراسیون فوتبال در گفت وگوبا ایسنا ضمن رد درخواست میزبانی ایران برای جام ملت های 2027 تاکید کرد: چینین موضوعی صحت ندارد، اگر فرار باشد ایران درخواست میزبانی بدهد باید شرایط و تعهدات امنیتی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی آن را انجام داده باشد، این در حالی است که هیچ گاه چنین مواری در فدراسیون و وزارت ورزش مطرح نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران برای میزبانی جام ملت های 2027؟/ فدراسیون فوتبال: کذب است

درخواست ایران برای میزبانی جام ملت های 2027؟/ فدراسیون فوتبال: کذب است