مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:152020-02-19بين الملل

ائتلاف سعودی معترضان «المهره» یمن را جنایتکار توصیف کرد


سخنگوی ائتلاف سعودی در واکنش به اعتراض و درگیری میان قبائل یمنی در استان «المهره» با عناصر سعودی گفت که معترضان «مشتی قاچاقچی» و «جنایتکار» بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سرهنگ ترکی المالکی سخنگوی ائتلاف سعودی در یمن در واکنش به تجمع و اعتراض دوشنبه گذشته در استان المهره یمن علیه عناصر این ائتلاف، معترضین را گروههای قاچاق انسان و جنایتکاران سازمان یافته توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری رسمی سعودی (واس ) او معترضان المهره را که بیش از یک سال است در اعتراض به اقدامات نظامیان سعودی در این استان دست به تجمع و تحصن زده اند؛ گروهی دانست که فعالیت هایشان خطر امنیتی برای یمن در پی دارد.

ترکی المالکی مدعی شد: آن ها دوشنبه گذشته تلاش داشتند جلوی نیروهای امنیتی دولتی برای مقابله با قاچاق را بگیرند.

اشخاص شناخته شده در استان که به این گروهها وابسته هستند تلاش کردند خشونت و قدرت مرگ آور را به کار گرفته و برای رسیدن به منافع خود نیروهای امنیتی را هدف بگیرند که در این میان برخی از نیروهای امنیتی دولتی زخمی شده و خسارت هایی به امنیت عمومی و منافع شهروندان وارد آمد.

منابع یمنی روز دوشنبه از درگیری شدید مسلحانه میان قبائل یمنی با نیروهای ارتش سعودی در منطقه شَحِن دراستان المهره در نزدیکی مرز عمان خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ائتلاف سعودی معترضان «المهره» یمن را جنایتکار توصیف کرد

ائتلاف سعودی معترضان «المهره» یمن را جنایتکار توصیف کرد