مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-19سياسي

مرکز حیدر علی اف باکو جز زیبا ترین سازه های باکو


مرکز فرهنگی حیدر علی اف باکو یکی از برترین سازه های باکو می باشد که هر ساله به عنوان زیبا ترین سازه سال از زمان ساخت آن تا کنون اعلام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام بیسان گشت، درواقع در بخش مدرن باکو پایتخت کشور آذربایجان، سازه های خاص و فوق العاده ای چون برج های شعله، سازه کریستان هال باکو، سازه زیبای موزه فرش و سازه های دیگری از این قبیل ساخته شده اند که معروفیت خاص خود را دارند.

اما از بین این سازه ها درواقع مرکز حیدر علی اف با نمایی سفید رنگ در بین آن ها می درخشد و هر ساله در لیست سازه های برتر سال بوده است.

بی شک مسافران باکو که قصد سفر هوایی یا را دارند، می توانند از طریق شرکت بیسان گشت به شماره 02166538061 تماس گرفته و تور خود را خریداری کنند.

مرکز حیدر علی اف باکو: مرکز حیدر علی اف ازجمله سازه های مطرحی می باشد که نه تنها در باکو بلکه یکی از نمادهای شهر باکو در سطح جهانی است که موردعلاقه و بازدید تمامی توریست ها می باشد.

این سازه به همراه محوطه اطراف خود چیزی حدود 9 هکتار مساحت دارد که بخش عظیمان را پارک تشکیل داده است.

خود سازه شامل سالن کنفرانس، کتاب خانه و موزه می باشد که در هر بخش آن می توان نما و معماری خاص آن را به زیبایی دید به ویژه سالن کنفرانس ان که می توان به بدون شک گفت که یکی از سالن های کنفرانس بسیار زیبا و خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز حیدر علی اف باکو جز زیبا ترین سازه های باکو

مرکز حیدر علی اف باکو جز زیبا ترین سازه های باکو