مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:202020-02-19ورزشي

سرمربی تیم ملی سرکل کبدی: اگر ناداوری نبود شانس قهرمانی در جهان را داشتیم


سرمربی خراسانی تیم ملی سرکل کبدی گفت: متاسفانه ناداوری ها در بسیاری از نتایج این دوره تاثیرگذار بود ولی ما شانس قهرمانی در جهان را داریم.

-  مرتضی شهیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مشهد، در خصوص بازی های جام جهانی سرکل کبدی که در پاکستان برگزار شد اظهار کرد: مسابقات جام جهانی سرکل کبدی با شرکت 10 تیم برتر جهان در شهر لاهور پاکستان برگزار شد، سطح بالایی را در این مسابقات شاهد بودیم ولی متاسفانه تنها مشکل این دوره از مسابقات داوری ضعیفی بود که باعث شد تیم ملی ایران متضرر شود.

سرمربی خراسانی تیم ملی سرکل کبدی ادامه داد: در این دوره از مسابقات با تیم های آلمان، سیرالئون، انگلیس و هندوستان همگروه بودیم، که سه بازی اول خود را پیروزی پشت سرگذاشتیم و برای کسب سرگروهی با تیم هندوستان رقابت کردیم که متاسفانه در این بازی با داوری مهندسی که کشور پاکستان تدارک دیده بود این بازی را با اختلاف نزدیک واگذار کردیم و به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: در مرحله نیمه نهایی با تیم پاکستان روبه شدیم و می دانستیم کار سختی را مقابل این تیم خواهیم داشتیم، با وجود عملکرد خوبی که در این بازی داشتیم باز هم اسیر ناداوری شدیم و بازی را به تیم میزبان واگذار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم ملی سرکل کبدی: اگر ناداوری نبود شانس قهرمانی در جهان را داشتیم

سرمربی تیم ملی سرکل کبدی: اگر ناداوری نبود شانس قهرمانی در جهان را داشتیم