مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 12:552020-02-19دانش

تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی علمدار و پرچمدار «نظریه مقاومت» هستند


مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تشکل های استادی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی علمدار و پرچمدار «نظریه مقاومت» هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد قربانی مدیرکل تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین افتتاحیه مشترک دوره آموزشی تشکیلاتی طرح شهید شهریاری ویژه اساتید و دوره آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه که گیلان برگزار شد، گفت: استان گیلان واجد ظرفیت های بی نظیر فرهنگی، تاریخی، طبیعی و سرشار از مفاخر و مشاهیر است.

وی ادامه داد: منطقه گیلان، از اولین مناطق شیعی ایران که محل تاسیس سلسله آل کیا است که قریب به دویست و سی سال حکمرانی کردند که البته زیدی مذهب بودند که بعدها به شیعه امامیه گرویدند.

قربانی یادآور شد: حضور بقاع متبرکه امام زادگان علیهم السلام در این منطقه، ظرفیت عظیم فرهنگی است که نشان از دلدادگی و دلبستگی مردم گیلان به اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام است.

  وی تاکید کرد: گیلان در عین حال، محل تولد، تلاش و جهاد مفاخر بزرگی است که به عنوان نمونه، میرزا کوچک خان جنگلی اشاره می شود که سمبل مجاهدت و مقاومت است، همانی که به تبعیت از این صراط درخشان و راه نورانی، تشکلهای استادی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان، علمدار و پرچمدار مقاومت، ایستادگی و پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی علمدار و پرچمدار «نظریه مقاومت» هستند

تشکل های دانشگاه آزاد اسلامی علمدار و پرچمدار «نظریه مقاومت» هستند