مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:252020-02-19سياسي

یزله خوانی انتخاباتی در غیاب تشکل های حزبی در آبادان و خرمشهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا در کنار تحرکات نامزدهای انتخابات در روستاها و مناطق حاشیه و محروم شهرستان های آبادان و خرمشهر نصب عکس و پوسترهای نامزدها در شکل‎ها، اندازه‎ها و طرح‎های مختلف به چشم می خورد.

پوسترهایی که با شعارهای مختلف مردم به شرکت در انتخابات دعوت می کنند.

این در حالی است که تشکل های حزبی در شهرستان های آبادان و خرمشهر نامزدی را به طور رسمی معرفی نکرده و بیشتر نامزدهای با ارایه برنامه کاری و یا از طریق جلب نظر شیوخ عشایر منطقه در صدد کسب آرای مردم در مناطق حاشیه شهر و روستاها هستند.

بیشتر ستادها، اقدام به پخش آهنگ‎ و موسیقی محلی جوان‎پسند کرده و این امر موجب جذب جوانان به این ستادها شده و در این میان هر کدام از نامزدهای انتخاباتی رفع مشکلات مردم را به عنوان شعار قلمداد کرده و شوق و امیدی در دل مردم ایجاد می کنند.

بعد از غروب آفتاب در محله میدان طیب خرمشهر محل برپایی اکثر ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ،جمع زیادی از طرفداران آنها با یزله خوانی سعی در جلب نظر مردم برای مشارکت در انتخابات و کسب آرای آنها دارند.

در خرمشهر 35 داوطلب انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند 17 نامزد تایید صلاحیت شدند چهار نفر انصراف دادند و 14 نفر رد صلاحیت شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزله خوانی انتخاباتی در غیاب تشکل های حزبی در آبادان و خرمشهر

یزله خوانی انتخاباتی در غیاب تشکل های حزبی در آبادان و خرمشهر