مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 13:452020-02-19سياسي

حضانت؛ سوژه پرتنش والدینی که زیر یک سقف نیستند


اگرچه طلاق تبعات زیادی برای فرزندان دارد، اما در مواردی، ناآگاهی والدین از قواعد قانونی و عدم درخواست مشورت حقوقی درباره حضانت فرزند می تواند زمینه ساز دعواهای جدیدی شود که سلامت روان فرزند و زندگی او را به مخاطره می اندازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام سیدوک، این چالشی برای چنین والدین و فرزندانشان است و البته مشاوره حقوقی ، می‎تواند در این باره راهگشا و نجات بخش باشد.

نقش مشاوره حقوقی در حضانت فرزند هر یک از ما گاها شاهد بوده ایم که به رغم همه تلاش ها در زندگی مشترک برخی اوقات پیوندهای زناشویی افرادی که درخواست مشورت حقوقی نداده اند یا مشاوره حقوقی نگرفته اند، دچار گسست شده و درنتیجه زوج ها حتی با وجود داشتن فرزند از یکدیگر جدا شده اند.

در چنین شرایطی حضانت فرزندان بعد از طلاق به موضوعی مهم و جدی برای کشمکش جدید میان پدر و مادر تبدیل شده که می تواند سلامت روان فرزند یا فرزندان را تحت الشعاع قرار دهد و معضلات جدیدی را برای چنین زنان و مردانی ایجاد کند.

دغدغه‎هایی که شاید اگر زوج‎ها پیش از اتخاذ هر تصمیمی در فراز و نشیب اختلافات خانوادگی برای رفع آن کمی دانش خود را در این خصوص بیشتر می کردند، یا از مشاور حقوقی حرفه ای کمک می‎گرفتند تا ببیند قانون در این زمینه چه می گوید، حداقل ثمره اش این بود که فرزندانشان کمتر دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضانت؛ سوژه پرتنش والدینی که زیر یک سقف نیستند

حضانت؛ سوژه پرتنش والدینی که زیر یک سقف نیستند