مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 14:152020-02-19سياسي

استندآپ کمدی نامزدها از عزا تا عروسی/ تبلیغات با بوی باروت و بنزین رایگان


تبلیغات انتخاباتی به شلیک گلوله برای استقبال از کاندیداها و عرضه بنزین رایگان رسیده، هرچند همچنان روش های سنتی جلب آرا از نمک گیر کردن مردم تا شرکت در مراسم عزا و عروسی طرفداران خود را دارد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: با رسیدن به روزهای پایانی تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی بازار فعالیت کاندیداها در حوزه های انتخابیه سراسر کشور هم داغ تر شده و نامزدها از روش های مختلف و متعددی برای جلب آرای مردم استفاده می کنند.

کلیپ های سخنرانی های خود را در فضای مجازی منتشر و در مساجد و نشست های خانگی با مردم گفت وگو می کنند، قول ها و وعده هایی برای پیشرفت شهر و استان می دهند اما برخی از مردم معتقدند این روش ها برای شناخت اصلح کافی نیست.

البته یکی دیگر از بحث هایی که در تبلیغات این دوره از انتخابات بیشتر به چشم می خورد توجه به آداب ورسوم و لباس های محلی برای جلب بیشتر آرا در سطح استان ها و شهرهای مختلف کشور است.

چیزی که این میان بیش از همه جلب توجه می کند فضای سرد تبلیغات محیطی در برخی از شهرها و استان ها بوده که به گفته برخی از کارشناسان به دلیل استفاده از فضای مجازی و بی توجهی به تبلیغات شهری و فیزیکی است.

با نزدیک تر شدن به دوم اسفندماه کاندیداها تلاش می کنند تا با استفاده از شیوه های جدید تبلیغاتی از رقیب خود پیشی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استندآپ کمدی نامزدها از عزا تا عروسی/ تبلیغات با بوی باروت و بنزین رایگان

استندآپ کمدی نامزدها از عزا تا عروسی/ تبلیغات با بوی باروت و بنزین رایگان