مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 14:252020-02-19سياسي

مشکل آب «سولان» همچنان پا برجاست/ وعده ها در حد وعده باقی مانده است


مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان با بیان اینکه مشکل آب آشامیدنی روستای «سولان» باید حل شود گفت: نمایندگان تنها با نزدیک شدن به ایام انتخابات در این روستا حضور یافتند و فقط وعده سرخرمن دادند.

- امیرحسین طالبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: باتوجه به اخباری که به دست بسیج دانشجویی پیام نور همدان مبنی بر مشکل آب آشامیدنی روستای سولان رسید موضوع برای پیگیری در دستور کار تیم مطالبه گری قرار گرفت.

وی گفت: چندین نوبت تیم مطالبه گری از وضعیت آب سولان بازدید میدانی داشت که طبق گفته اهالی، آب این روستا روزی نیم ساعت، صبح و نیم ساعت عصر باز می شود که اصلا کیفیت مناسبی هم برای آشامیدن ندارد.

 مسئول مطالبه گری بسیج دانشجویی پیام نور همدان با بیان اینکه نمایندگان تنها با نزدیک شدن به ایام انتخابات در این روستا حضور یافتند و فقط وعده سرخرمن دادند گفت: متأسفانه موضوع رفع مشکل آب این روستا رها شده است.

وی گفت: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه همدان در تاریخ 15 آذر به مشکل آب سولان اشاره کرد و درخواست حل مشکل توسط مسئولین آب و فاضلاب روستایی را داشت.

طالبی با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب روستایی مهلت یک ماهه خواست که مشکل را حل کند گفت: با گذشت نزدیک به 50 روز مشکل آب آشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل آب «سولان» همچنان پا برجاست/ وعده ها در حد وعده باقی مانده است

مشکل آب «سولان» همچنان پا برجاست/ وعده ها در حد وعده باقی مانده است