مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 14:552020-02-19فرهنگي

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره های فجر، با درد و رنج مردم حرکت کردند


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: «ما در ماه اخیر و حتی در سال اخیر شاهد اتفاقات مختلفی بودیم و کاملا محسوس بود که جشنواره های فجر نقطه های تماس نزدیکی با این اتفاقات داشتند و به نوعی همراه با درد، - سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جریان بازدید از نمایشگاه دوازدهمین جشنواره تجسمی فجر در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مواردی که هنر ایرانی همیشه داشته با روح ایرانی و مسائل مردم ایران در تماس بوده است.

ما در ماه اخیر و حتی در سال اخیر شاهد اتفاقات مختلفی بودیم و کاملا محسوس بود که جشنواره های فجر نقطه های تماس نزدیکی با این اتفاقات داشتند و به نوعی همراه با درد، رنج و مساله های مردم حرکت کردند.

او ادامه داد: در جشنواره هنرهای تجسمی فجر آثاری را شاهد بودیم که به اتفاقات سال گذشته از سیلی که در لرستان اتفاق افتاده بود تا شهادت سردار قاسم سلیمانی و اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اوکراینی، پرداخته بودند.

در تمام جشنواره های فجر هنرمندان نشان دادند که با مسائل جامعه در ارتباط تنگاتنگی قرار دارند و این خود بیانگر این است که هنر همراه با زندگی ایرانی جاری است و ما نیز تلاش می کنیم در همین ارتباط مسائل ببینیم.

طبیعی است که برخی اتفاقات ممکن است تلخ کامی هایی را ایجاد کند، اما این تلخ کامی ها نباید ما را به سمتی ببرد که از خلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره های فجر، با درد و رنج مردم حرکت کردند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: جشنواره های فجر، با درد و رنج مردم حرکت کردند