مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 بهمن 1398 ساعت 15:052020-02-19اجتماعي

از ضرورت بهره گیری از فعالان زیست محیطی تا تلاش برای مدیریت جمع آوری پسماند


در نشست پایانی سال سمن های محیط زیستی استان بر بهره گیری از فارغ التحصیلان این رشته برای انجام پروژه ها و تدریس دروس مربوطه تاکید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی در نشست پایانی سال سمن های محیط زیستی استان بر بهره گیری از فارغ التحصیلان این رشته برای انجام پروژه ها و تدریس دروس مربوطه تاکید شد.

حسن اکبری، مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی، امروز چهارشنبه 30 بهمن، در حاشیه نشست پایانی سال سمن های محیط زیستی استان در سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، از فعالیت 25 سمن اسمی در حوزه محیط زیست خبر داد.

وی با بیان اینکه فعال ترین سمن ها در شهرستان های طبس، قاین، فردوس و بیرجند وجود دارند، افزود: علاوه بر سمن ها افرادی نیز وجود دارند که در بحث محیط زیست فعال هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای سال هر ماه مسئولان محیط زیست با سمن ها جلسه برگزار کردند تا ضمن شنیدن انتقادات، پیشنهادات و برنامه های سمن ها، برای ادامه فعالیت ها به آنان انگیزه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبری ادامه داد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با نگاه رییس این مجموعه به عنوان یک دستگاه تصمیم ساز استان در نشست سمن های محیط زیست شرکت کرده و گاهی میزبان این جلسات بوده است که این امر در کشور بی نظیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ضرورت بهره گیری از فعالان زیست محیطی تا تلاش برای مدیریت جمع آوری پسماند

از ضرورت بهره گیری از فعالان زیست محیطی تا تلاش برای مدیریت جمع آوری پسماند